Митрополит

Біографія митрополита Полтавського і Кременчуцького Федора (Бубнюка)

Храми єпархії

Храм Святого Архістратига Божого Михаїла в с.Петрівка

Свято-Миколаївський кафедральний собор м. Кременчука

Церква Покрови Пресвятої Богородиці у Полтаві

Список парафій Полтавської єпархії

Архів

2024-03

2024-02

2024-01

2023-12

2023-11

2023-10

2023-09

2023-08

2023-07

2023-06

2023-05

2023-04

2023-03

2023-02

2023-01

2022-12

2022-11

2022-10

2022-09

2022-08

2022-07

2022-06

2022-04

2022-02

2022-01

2021-12

2021-11

2021-10

2021-09

2021-08

2021-07

2021-06

2021-05

2021-02

2021-01

2020-12

2020-11

2020-10

2020-09

2020-08

2020-07

2020-06

2020-04

2020-03

2020-02

2020-01

2019-12

2019-11

2019-10

2019-08

2019-07

2019-06

2019-05

2019-04

2019-03

2019-02

2019-01

2018-12

2018-11

2018-10

2018-09

2018-08

2018-07

2018-06

2018-05

2018-04

2018-03

2018-02

2018-01

2017-12

2017-11

2017-10

2017-09

2017-08

2017-07

2017-06

2017-05

2017-04

2017-03

2017-02

2017-01

2016-12

2016-11

2016-10

2016-09

2016-08

2016-07

2016-06

2016-05

2016-04

2016-03

2016-02

2016-01

2015-12

2015-11

2015-10

2015-09

2015-07

2014-12

2014-11

2014-10

2014-09

2014-08

2014-07

2014-06

2014-05

Православний календар

Березень 2024
Пн   4 11 18 25  
Вт   5 12 19 26  
Ср   6 13 20 27  
Чт   7 14 21 28  
Пт 1 8 15 22 29  
Сб 2 9 16 23 30  
Нд 3 10 17 24 31  
Паломницький центр ім. преп. Паїсія Величковського Духовно-культурний центр

Повчання про те, що Свята Церква подібно до Ноєвого ковчега приймає у своє лоно яструбів, вовків і змій, але силою покаяння перетворює їх на голубів, овець і агнців

2012-05-14

Тому не згрішив би той, хто назвав би Церкву кращою за ковчег, тому що ковчег приймав тварин і зберіг їх такими ж, а Церква приймає тварин і змінює їх. Увійшов у ковчег яструб, яструбом і вийшов, увійшов вовк, вовком і вийшов, а тут хто входить яструбом, виходить голубом, входить вовк, виходить вівця, входить змія, а виходить агнець, не тому що змінюється природа, а тому що виганяється злоба. Ось чому я не перестаю говорити вам про покаяння, тому що покаяння, тяжке і страшне для грішника, є лікування гріхів, засіб, який знижує беззаконня, дорогоцінні сльози, зброя проти диявола, сміливість до Бога, меч, що сокрушає голову демона, надія на спасіння, усунення відчаю. Воно відкриває людині небо, воно вводить його в рай, воно перемагає диявола. Якщо у тебе є гріхи – не впадай у відчай, і якщо щодня грішиш – щодня і кайся. Занепав сьогодні від гріха? Онови себе покаянням. Чи можна, скажеш, спастися тому, хто покаявся? Цілком можливо. Хоча я усе життя провів у гріха, але, якщо покаюся, спасіння одержу? Звичайно. Чим це може бути доведено? Милосердям Владики. Якщо б одне лише покаяння було, то тобі варто було б боятися, але оскільки поєднується Божественне милосердя, а для Божественного милосердя немає міри і словом не можна описати Його благість: твоя злоба має міру, а у ліків немає міри, твоя злоба, якою б вона не була, є злоба людська, а людинолюбство Боже невимовне, – тому надійся, що воно подолає твою злобу. Подумай, чи може іскра, котра впала у море світитися? Як малою є іскра в порівняні з морем, так і мізерним є гріх в порівняні з милосердям Божим, та й навіть і не так, а в набагато сильнішій ступені, тому що море, яким би великим воно не було, все ж таки має берега, а Боже милосердя – безмежне.




Святитель Іоан Золотоустий.

Повернутися в розділ